Kväll med plugg

Dagen började med redovisning i gruppen. Jag hade om antidecubitusmadrass som förhindrar trycksår. Åkte sedan inom ica på belleveu och handlade lite för en cykeltur i blåsten kände jag inte för. Blev dessutom medlem hos ica idag--->superglad haha! Längtar nästan lite efter tidningen buffé och alla smarriga recept :)

När jag väl kom hem tog jag tag i disken och planterade om mina blommer och gjorde lite fint i köket. Nu fattas det bara att få lite ordning i skåpen och verkligen i skafferiet!! Det kliar lite i fingrarna men jag måste vänta tills provet på fredag är gjort. Annars vet jag att jag kan stå och lulla med skafferiet ett bra tag och skjuta upp pluggandet och det går inte för sig.
Imorgon är jag i princip ledig så då blir det det sista pluggandet och det känns ändå bra. Jag kan nästa allt. Bara jag får tänka en liten stund hehe.

// Bye

Kommentarer
Postat av: Nadine

Nu ska jag snart åka iväg och köpa present till dig, hihi!

2008-10-25 @ 14:08:49
URL: http://naddielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0