Helg med jobb

Ja, man jobbar ju hela helgen plus mån o tis. Tur att man är ledig på onsdag och sen har nästa helg långledigt :) Ska verkligen inte klaga för allt är toppen på praktiken. Personalen berömmer mig ständigt och de verkar vilja att jag ska komma o vara timanställd, woohoo för det vill jag!!! Hörde idag att min handledare ska söka sig till en inredningsutbildning i höst så jag ska ligga i för att fösöka få vik när hon läser för hon tar ju såklart tjänstledigt. Och utbildningen för mig är färdig i okt 09 o henned börjar i sep 09 så kanske kanske! Håller tummarna för min egen skull!! Ska vara optimist. Det måste man. Annars blir livet så jäkla trist. Nä fy, så kan jag inte ha det.

Jag har varit duktig idag, jag gjorde uppgiften om hjälpmedel i eftermiddag när jag hade rast. Så nu ska jag bara ha lite bilder och sen är jag redo för redovisning så shoot man shoot ;)
Imorgon ska Anna och Therese läsa igenom inlämningsuppgiften och så får vi se. Anna hjälpte mig dock i eftermiddags med förklaring av vissa begrepp och vi diskuterade lite olika lagar så det känns toppenbra! Känner att jag lever!

// See ya soon :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att det går så bra för dig gumman.

2008-10-05 @ 11:18:57
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: annie

haaj gumman..roligt att läsa hur d går för dig, låter toppen med vik..glöm ej kolla min blogg: missidetorka.blogg.se hörs snäckan...love you(L)

2008-10-05 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0