Härligt höstväder

Var ute och promenerade ner till ica för en stund sen, var verkligen skönt. Hade lite huvudvärk igår och dessvärre hade den inte försvunnit under natten. Men efter promenaden i det härliga vädret (och för att målet var ica) så känns det mycket bättre. Vi har kommit fram till att luften i lägenheten inte är så himla bra så nu ska vi se till att öppna oftare och promenera mera!

Pga denna huvudvärk så har jag inte fått gjort så mycket här hemma men nu ska snart Michelle (kul att vi bor så nära varandra) komma så då får jag skynda mig med de viktigaste sakerna. Tårtan görs ikväll eller imorgon och sen har anders lovat att ta badrummet så jag slipper tänka på det.

Nu ska jag gå och fixa iordning mitt hem. Ha en go helg gott folk!!

Det ska förresten bli najs med presenter imorgon! *hahaha*

Kommentarer
Postat av: sara

ha en trevlig kväll gumman.

2008-10-25 @ 16:58:00
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: annie

haj love...kalas me släkt denna helg då?allt varit bra?Puss(K)

2008-10-25 @ 23:33:12
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0