Förskyld

Trodde jag skulle slippa detta snörvlande men nej, såklart blir man drabbad. Allt började igår med en hemsk huvudvärk som inte ville ge med sig och imorse mådde jag fruktansvärt. Tror jag hade lite feber men jag var snabb med att ta alvedon och sen sov jag till elva. Jag hoppades ju på att vakna frisk men nu har svörvlandet verkligen kommit igång och jag har druckit tre koppar citronte och ätit glass så vi får se. Jag vill verkligen inte vara sjuk, har inte tid. Praktiken är så viktig och jag trivs ju verkligen och lär mig saker men imorgon tar vi nya tag.

Ser fram emot fredag iallafall, både för att jag är ledig men också för att Madde och Daniel ska komma o käka middag :)
Sen blir det även storstorstor-handling på fredag för vi (anders) har verkligen dragit ut på det. Hoppas bara att jag hittar tårtfatet jag har tittat på. Vill ha det nu när man ska bjuda på tårta dår släkten kommer för att fira mig. Sen har jag tänkt att kanske bjuda på tårta på festen med :) Ja, mycket att se fram emot även om det dröjer lite tills allt händer.

Bye!

Kommentarer
Postat av: annie

amen gumman då..e ru förkyld? stackare..har oxå huvudvärk, både igår o idag..hoppas ej på förkylning bara...=( Uscha ja...Krya på dig..Varma kramar///ANNIE

2008-10-01 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0