21 år

Födelsedag idag. Hade en sjukt tråkig föreläsning om munbård innan idag. Meningslöst egentligen men var ju tvungen.
Igår åt jag god middag med mormor och tittade inte på klockan förräns anders undrarde vart jag tog vägen och jag såg att klockan hade blivit nio, oops! Men vi drack te innan jag tog en taxi hem så det var härligt. Sen tog det ett tag innan jag somnade men det gick tillslut. Anders sov gott som vanligt. Imorse var han dock noga med morgonpussen så det var underbart. Han har ju slarvat en del på sistone.

Har precis varit och handlat på ica maxi. Härligt att ha frysen full igen :) Nu kan man välja och vraka bland olika middagar, mums mums!
Ska snart iväg och käka middag hos uffe och ina. De skulle ändå bara vara hemma och jag blev sugen på tårta så vi köpte en att ta med dit. Gotti gotti. Sen blir det Greys och kanske lute glass att mumsa på.
annars imorgon är man ledig så då blir det uppgiften och smycken. Blev sugen innan men så skulle man diska o fixa undan tvätten..Så imorgon ska jag verkligen sätta mig och låta mina idéer bli verklighet ;)

Byyeee!

Kommentarer
Postat av: annie

Låter som en härlig födelseda gumman vilket ja verkligen hoppas att du har..oh ja ska ej missa greys iheller..hehe..sitter o väntar hehe..Love(L)

2008-10-29 @ 19:15:32
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis!

2008-10-29 @ 19:22:02
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack.. =)

2008-11-02 @ 23:02:19
URL: http://pazur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0