Weekend

Underbart med lördag! Har städat i mina skåp och fått hjälp av svärmor. Hon och dixie kom igår. Anders och hon städade under tvn, under vasken och städskåpet igår. Själv var jag hemma hos annie på middag. Lagade min mormors recept på lax, blev skitgott, as usual! Sen hade jag tagit med vin så det smuttade vi på och efter maten myste vi med vit glögg med smak av vit choklad och lime, supergott. Brukar inte gilla glögg alls men detta var toppen! Såklrt hade jag tagit med pärlorna men vi var inte så sugna eller vi hade inte nån inspiration så vi la ner det. Istället sminkade vi varandra lite galet haha men kul var det. Och man kände att vinet tog tag i en men så skönt :) Vi var nästan nära på att gå ut och åka pulka med barnen för det såg så roligt ut. Och en ängel ville jag göra men så är man 21 liksom hehe. Men nästa gång ska det inte få stoppa oss :)
Idag tog vi, karin och jag tag i våra skåp här hemma i köket och vårt skafferi. Så fint där är nu :) Och imorgon ska vi följa med anders bror och sambo o handla ;) Jippie! Lite behöver vi säkert haha. Men nu ringde de från skarven och jag ska jobba imorgon, 14 till 20.30 :) Jajamensan!! Så goddie. Behöver pengarna! Och det är på avdelningen där jag gjorde praktiken. Kan inte bli bättre. Så anders får sköta handlingen men det klarar han fint. Skriver en lista haha.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Maria Bergqvist

Vännen, man är aldrig för gammal för att göra snöänglar eller åka pulka! Aldrig!

2008-11-23 @ 10:21:13
URL: http://mariabergqvist.blogg.se/
Postat av: annie

haha..klart vi ska göra snöänglar och åka pulka..men krävs kanske lite bättre kläder än de vi hade ;) va roligt med jobb..ha en superbra söndag, vi hörs snäckan!Puss

2008-11-23 @ 11:06:39
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0