Vilken helg!

Så härligt det har varit! Är så nöjd. Har inte varit såhär glad på länge :) I fredags blev det slagthuset och turne 2008 med björn gustavsson, soran, özz och måns möller. Härliga grabbar! Men innan showen åt vi på harrys med annie, jimmy, malin, ricke, jonas och emma. Blev god oxfilétoast med bearnaissås och potatis. Mummsss!
Klarade ju provet galant och fick MVG! Men inte bara det, fick MVG i hela kursen! Jag är såå stolt över mig själv och det med all rätt! Yesss! har nog inte smält det än. Men nu har en betydligt svårare kurs börjat med det ska vi oxå klara galant, medicinsk grundkurs. Den är tuff men roligt med utmaningar :)

I lördags sen var det ju födelsedagsfest här hemma. Var supertrevligt! Tom Daniela och Kim o Liam hade tatt sig ner från helsingborg, underbart! Den lilla knatten är så härlig! Charmtroll verkligen!
Fick jättefina saker bla; blågrönt halsband, svarta vinglas (tuffa!), behandling på triangelns spa, presentkort på hm och pärm med goda recept :)

Nu ska jag strax göra två pajdegar, ska ha besök av svärmor med co. Ska bli gott med mat sen :)




Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: annie

Love you girl!!! (L)

2008-11-03 @ 15:40:16
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för i lördags gumman, det var jätte jätte roligt. Fin bild du har lagt upp ;) Jag hoppas vi kan ses i veckan eller nästa vecka och planera inbjudningar. Kraaam Emma

2008-11-03 @ 16:31:43
URL: http://www.goddard.se
Postat av: Nadine

Naw, vilka söta brunetter!



Fast... Vad jag kommer ihåg så var minst 3 av de där tjejerna blonda en gång i tiden;)

2008-11-03 @ 17:22:38
URL: http://naddielicious.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis till mvg!

2008-11-03 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0