Utmanad

Blev utmanad av emma i klassen, din spillevink ;)

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:

* är beroende av recept på mat och bakverk men även annat som kan slinka ner ;)
* har knäppa uttryck för mig ibland när jag berättar något (typ extra vuxet språk)
* klara inte av att man slår på gosedjur ( får riktig panik och tror att de har känslor)
* älskar att pilla på skorpor och knott på huder (blir anders som får ta smällen)
* vill absolut inte ha smör under jordnötssmöret eller nutellan
* är en skräpsamlare i många fall (plockar på mig skit som sedan bara ligger i ett hörn men jag måste ha det!)
* klarar inte vodka med red bull (asäcklit ju!)

Jag utmanar:
Annie, Sara, Linda, Nadine (kommer inte på fler just nu)

KÄNN ER UTMANADE! ;)




Kommentarer
Postat av: Nadine

"* är beroende av recept på mat och bakverk... MEN ÄVEN ANNAT SOM KAN SLINKA NER ;)"



Kära syster, det där kan tolkas väldigt snuskigt. Var det meningen? Haha!

2008-11-04 @ 20:19:21
URL: http://naddielicious.blogg.se/
Postat av: annie

hihi ahhh gumman..haha..ska försöka göra detta nån dag då, hihi..=)puss(L)

2008-11-05 @ 08:11:13
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0