This is not what I intended

Japp, provet är nu gjort och skönt är det. Har ändå glömt allt nu ändå.
Men det är inte min dag idag heller tokigt nog. Jag hade sällskap med emma o sharon på trean efter provet. Det slog mig att jag nog behövde handla lite så jag och emma hoppade av vid nobel (emma skulle vidare hem). Jag promenerade ett slag på coop nära ett tag och tillsist var jag färdig. Då var det betalningsdags och jag tog fram mitt ena kort. Men det ville inte godkänna mitt köp så jag sket i det o blev irriterad och tänkte att här ligger en hund begraven. MEN jag hade tagit fram fel kort! Jisses alltså. Visste ju att det inte fanns pengar på det andra och hade lagt det på ett särskillt ställe i plånboken men på ren reflex så råkade det bli det kortet. Haha! Jag gick såklart tillbaka och ursäktade mig och betalade mina varor men så dum jag kände mig. Inte klokt alltså hehe.

Nu ska man strax sätta sig med mat-tarmkanalens uppgift. Orkar verkligen inte men bättre att göra det idag så är man lite fri från plugg imorgon då det är Greys och allt :) Dessutom är det heldag i skolan imorgon så det kan ju vara skönt att ha fixat detta. Jepp jepp.
See ya!

Kommentarer
Postat av: annie

ahh gumman- du e ju bara för sööt hihi..greys ikväll,jajamen! =) Söt som socker e du (L)

2008-11-12 @ 07:59:53
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Emma

Gumman, jag sitter här ensam en lördagkväll och blir tårögd av det du skriver. Du är en stark människa och jag beundrar dig för allt du tar dig igenom. Inget är för tungt för dig även om det känns så hunda gånger om. Du kommer att resa dig igen. Högt.

2008-11-15 @ 18:49:16
URL: http://www.goddard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0