Sugen på mat

Så gott vi ska äta sen, kasslergratäng med ris och chilisås :) Ohh det kurrar riktigt i magen..Eller som man också kan säga, det suger i min tarm hehe.
Skrev precis klart min del på grupparbetet vi har i skolan. Datan klyddade ett antal ggr men efter mycket svärande och omstartningar ordnade det upp sig. Tack vare anders. Tack gubben.
Har mina sista maskiner igång nu också, skönt att få undan lite så man kan njuta lite ikväll. Ska nog sitta med pärlorna ikväll för partyt närmar sig hemma hos Michelle K. Ska bli jätteroligt. Hoppas jag får in mycket cash, behövs liksom nu i juletider. Får ju inga pengar i december :( Hahah fast nån krona får jag ju eftersom jag jobbade i söndags, wiihoo haha.
Pratade förresten med samordnaren innan idag för hon ville veta om jag var intresserad av jobb i jul och det är jag ju såklart :) Hon skulle iallafall återkomma och fixa avtal för det var inte gjort än. Toppen!
Hoppas att det blir en runda till maxi imorgon, är sugen på en massa gott. Anders ska förmodligen bort i helgen så tänkte bjuda ett par tjejer på middag, alltid kul. Tänk att få äta nåt gott som inte passar anders och veta att man kan njuta av det till 1000, mmmm så härligt!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Nu har jag ringt dig en massa gånger, men du svarar inte. Ring mig när du har tid. Puss!

2008-11-26 @ 20:15:06
URL: http://naddielicious.blogg.se/
Postat av: annie

mmmm..låter bra..va blir d för gott då?hihi..e ju så nyfiken..=) Provade förresten den vita glöggen kall idag..mums va gott säger ja bara..Pussar

2008-11-26 @ 21:38:09
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi va o kolla hans öron, en uppföljning sen igår vaccinerades han.. =) allt bra med dej?

2008-11-27 @ 10:12:47
URL: http://pazur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0