Pisstrött

Jag är pisstrött på detta. Varför måste du räddas varje gång? När ska det ta slut? När får jag vara glad och leva mitt liv? Jag vill att du ska få din önskan uppfylld men varje gång hinner vi/sjukhuset rädd dig. Måste vara oerhört plågsamt att vakna upp med ångest efter varje gång. Och att man ska ställa upp på dig, jag orkar faktiskt inte längre men vad har jag för val. Mina känslor säger åt mig. Att jag inte bara kan skita i att känna nåt, då hade allt varit mycket enklare. Bajs. Jag hoppas att du snart får ro så vi alla kan få börja leva igen för det är något vi har glömt. Jag älskar dig men uppenbarligen vill du inte vara här. Och varför ska du då varje gång klara dig? Att inte gud eller vad som nu finns där uppe fixar detta. Vad är det för mening?
Just nu vet jag bara att det är illa. Du ligger i respirator. Varför inte bara stänga av den?
Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: emma

och jag finns här för dig min vän!

2008-11-06 @ 20:43:49
URL: http://psychobilly.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0