Orkar inte

Usch..prov imorgon och jag känner att det är för mycket. Det är det verkligen! Inte så lätt att plugga heller när hela ens värld bara rasar som i ondags. Men jag har verkligen försökt och en del har fastnat. Tur man har klasskompisarna alltså! Vilken förståelse och omtanke. Så skönt. Men det är ändå prov imorgon..Vet iallafall att jag kan de flesta namn på grekiska/latin och det är en del. Sen ska man ju förstå allt det andra men uhmm..Det får gå som det vill. Har alltid en andra chans om ett par veckor. Men helst så vill man ju slippa att göra om det. Man gör så gott man kan.

Vill bara vara i Örebro nu. Ska bli så härligt! Behöver komma ifrån. Det lustiga är att vi har prov igen efter helgen i örebro. Kill me liksom! Men även där får det gå som det vill. Jag försöker iallafall och det okey.

Nä, nu blir det återigen andningen och cirkulationen tills man somnar. Natti!

Kommentarer
Postat av: annie

hur gick provet då?säkerligen bra tror ja, det fixar du du e ju bäst-remember? Wiee längtar me till Örebro, ska bli skojjit..Hörs, PUSS(L)

2008-11-11 @ 13:24:32
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0