Ny dag

Idag är det lördag och jag har precis diskat. Känner mig duktig! Snart ska jag ner i tvättstugan och fixa, tradigt men vad gör man? Blir sen damsugning och plugg. Just nu är det väldigt mycket som man ska plugga så vi får se hur det går. Denna kurs ska liksom vara över på fyra veckor men lärarna fattar inte vilken stress de sätter på oss. Men man får göra sitt bästa och sen är det bra. Man är bara en människa. Ingen superinutavhelvete robot!
Var och fikade med sandra igår, eller ja, vi käkade thaimat och sen mötte vi upp emma o tog en fika. Var härligt. Behövde jag. Sen när jag kom hem pratade anders och jag och det känns bätte. Men vi måste jobba på det och det är inte det lättaste när vi aldrig får tid till oss själva. Men jag ska inte sätta igång o klaga för det pallar jag inte. Huvudsaken är att det känns bra igen o att jag är trygg. Han hjälpte mig bli det igår.
Nu måste jag kila. Byee.

Emma- tack för att jag hittade dig min tvilling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0