Myskväll i min ensamhet

Ohh så skönt det faktiskt är! Jag bara njuter och har det bra.
Kom hem från shoppingen vid tre och tog en lång dusch (dels för att jag luktade pyton efter flera timmar i stan och dels för att koppla av som annie sa). Sen blev det nätet lite och plötsligt kurrade magen. Lagade rester av min goda kycklinggryta och kollade burken. För en stund sen slutade filmen "Vänner för livet" och den var värd att se. Fick gråta ut lite, behövde jag. Är så skönt ibland.
Nu ska jag sätta igång och julfixa med mina fina grejor jag köpte idag. Tack annie för att du stod ut med mig och allt mitt handlande. Jag klarade mig hem men det var tungt :) Tur att du står ut med mina knasiga idéer och mitt tunga skit.
Icke att förglömma, jag spelar naturligtvis min underbara julskiva!

See you aligator!




Kommentarer
Postat av: annie

naaww gumman..mina älsklingbilder..hihi..klart ja "står ut" me dig...hihi va bara super mysigt..man måste prioritera det man tycker e viktigast i slutändan och tycker om att göra..Älskar dig!

2008-11-28 @ 22:30:06
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0