Arg

Varför är du ett as? Varför kan du inte klämma ur dig en ursäkt? Rapa kan du men det är verkligen allt. Och dig ska man vara ihop med, så snyggt?!! Fattar inte. Varför inte vara där för mig? Jag har väl för fan varit här för dig o stöttat o tatt emot mycket. Snacka om att jag känner mig värd mycket. Snyggt jobbat. ASSSSSS! Hur tror du att jag mår just nu? DU VET INTE! Du bara stänger av och sen är det bra med det. Ärligt tror jag inte att du älskar mig längre. Det känns ju inte så när det bara är jag som jobbar i förhållandet. Ska vi hårdra det så tjänar du pengarna o jag bara hänger med som ett blad i vinden men vet du vad??! Jag är supertrött på det. Jag är trött på att du inte vet hur du ska behandla mig rätt. För så som du gör nu är verkligen inte att älska mig. Man gör inte såhär. Men du är inte dum, du vet hur du ska göra för att göra mig illa. Du bara är. Tyvärr men jag mår inte bra av det. O nu sitter du bara där o låtsas som ingenting, vad fan är det? Handlar inte kärlek om att finnas där? Fattar du inte att nu är det din tur att hjälpa mig? Jag ska fan skriva en jävla bok med regler som du ska följa, pratat om det tidigare men vem pallar?! Eller vem vill inte tro att du inte kan ändra på dig till det bättre?! Jag bara hoppas o hoppas men nu har jag äntligen fattat! Så enkel mattematik det var. Tom jag kunde lösa ekvationen. Åhh jävla mage och alla andra jävla problem på samma gång. Jag blir så trött. Sa jag trött? Åhh.. Ganska komiskt egentligen. Eller inte?!! Nä nu har jag iallafall fått ut lite av det arga inom mig. Önskar bara att du kunde fatta allvaret i detta. Du måste ändra på dig! Tror du att jag överlever annars? Jag vet att det inte komma att funka o nu är min gräns nådd. För annars är det ju du som sätter gränser o vem får rätta sig efter det då? Behöver inte svara på det.
Ja, hoppas du får en bra helg, det är allt jag kan säga så får vi väl se om vi pratar längre fram. Jag kan vara öppen men inte hur länge som helst. Jag ska iallafall ta hand om mig själv, jag är värd det. Jag är inte värre människa än att jag iallafall kan erkänna och säga förlåt när jag gjort nåt fel. Trist att du fattas den hjärncellen. Stackare.
Piss off!
Kärleken kan ta en paus. Jag behöver dig idiot. Men jag ska klara mig utan dig i detta. Det ska jag bara!

Kommentarer
Postat av: annie

Hjärtat mitt! Säger bara du e en verklig Fighter, glöm aldrig den titeln och kämpa vidare för den!ÄLSKAR DIG NU OCH FÖR ALLTID!!!!!

2008-11-06 @ 21:04:30
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: emma

Jag finns här för dig. Jag och Vilde är ensama ikväll om du vill komma över och bara umgås! Ring i så fall snäckan!

2008-11-07 @ 15:07:54
URL: http://psychobilly.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0