Julstök och middag

Ojojoj. Har gjort två satser knäck som jag verkligen lyckades med, tack vara leila! Har även gjort i ordning mig egna julgrupp som nu står så fint på tvmöbeln. I bakgrunden har jag lyssnat på underbara josh groban. Han är så mysig. Just nu spelas The Prayer, jättefin låt. Blir alltid tårögd av den.Tänk att han har fått mig att uppskatta italienska låtar, helt underbart. Min man!

Håller just nu på och plocka undan här hemma, ska ha annie och mikaela på middag ikväll. Ska mysa med fondue och min goda potatisgratäng. Såserna blir nästan bara vitlökshistorier men jag måste ju passa på när anders inte är hemma (han ogillar vitlök om vi säger så!) Så med andra ord, det blir rätt mycket mys ikväll men det måste man unna sig. Skulle egentligen satt av tid till att plugga men det får bli imorgon, tiden har bara sprungit iväg. Men jag vet att jag hinner, får bli lagom med vin och martini ikväll så man kommer upp i god tid imorgon :) Det löser sig, det gör det alltid (Timbaktu).

Jepp, skål och hejdå!
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0