Hundtankar

Efter att ha haft Sumo (Michaelas hund) på besök igår blev jag så förälskad i denna härliga krabat. Jag vill verkligen ha en sådan hund. Kan inte tänka mig en annan sort. Förr vill jag inte ha nåt annat än nån av de vanliga, labrador, golden, rottweiler, ja ni vet..Men sumo är en blandning av amstaff och amerikansk bulldog. Dock sa Michaela att det inte var sådär överdriver med procent på bulldogen. Åhh han är verkligen charmig! Efter att Annie och de andra två gått hem, kunde jag inte låta bli att gå in på blocket och kolla på denna blandning. Hade varit underbart att få komma ut så mycket som man gör med en hund och jag tror att det hade fört mig och anders närmare varandra. Vi hade ju då delat samma intresse och haft det ihop för nu har vi ju inget sånt direkt ihop. Vi gör så mycket utan varandra. Dessutom hade det varit bra träning psykiskt inför att man sen ska ha barn med ansvar och att man växer med uppgiften (Michaelas ord igår). Jag bara vill! Men isåfall får det bli till sommaren för då har jag chans till att vara hemma de första veckorna och flixa det där med rumsrenheten och att bli lämnad själv. Ohh jag vill verkligen! Det bästa är att jag nämde det för anders igår när han ringde och han verkar inte tycka att idéen är så tokig. Han älskar ju sumo och hundar överhuvudtaget.

Lite funderingar som sagt...Bye!

Sumo -är han inte det vackraste ni har sett?!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0