Ensam

Ska vara ensam i helgen för anders ska iväg och lana. Blandade känslor kring det. Trodde jag skulle se mer fram emot det men det kanske utvecklar sig efter att han har åkt. Dock ska han köra mig till stan innan han ska vidare för jag måste ju fixa de sista förberedelserna inför myset imorgon :) Och imorgon ska det även pyntas lite så det måste man ju också fixa :)

Sen är det ju ett perfekt tillfälle med ensamhet när man vet att man ska plugga. Egentligen känner jag inte för det just nu men det är ju bara fredag-morgon haha så det måste bli ändring!

De flesta julkorten som ska skickas iväg är skrivna, hade problem med ett par adresser men anders farmor var go och hjälpte mig :)

Nepp, nu blir det påklädning och snart iväg till stan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0