Chilli chilli!

Hehe, ja detta uttryck använde jag mig av på vägen hem från Örebro när vi skulle handla gott. Jag gjorde även najs rörleser till så att man verkligen förstod att det var lite väl kallt :) Men annie och anders skrattade gott åt mig o det gjorde de rätt i :) Men nuförtiden är det ganska chilli chilli (dock gör jag även coola rörelser nu).

Helgen var helt underbar. Och Örebro är en för jävlago stad! Hade lätt kunnat flytta upp där men man har ju allt här så det hade jag inte klarat, tyvärr. Jag är hemmakär :)

Just nu sitter jag och myser med min Dr Pepper, underbart god! Inhandlades idag på Ica Maxi och ohh så härligt det var att handla :) Sen betalade ju gubben för hela kalaset och han slapp vara med haha, helt underbart för bådas skull :) Im soo happy! Så nu man en del gott hemma och jag vill bara sätta igång fantasin och slänga ihop en riktig kalasmiddag :) Men klockan är för mycket och vi har redan ätit hehe. Men kanske sitter det kvar i mig tills imorgon :)

Hade en jobbig dag igår men fick tänkt igenom en del och har en massa beslut att ta tag i nu. Men i slutändan tror jag att det blir bra för jag vill må bra och leva mitt liv fullt ut. Jag har bara mig själv att se efter och det är inte så lite. Även en liten själ har rätt att må bra men det är bara jag som kan göra nåt åt saken och det ska jag försöka nu. Försök har jag råd till.

Här kommer förresten en väldigt rolig bild på anders, han hjälpte faktiskt till i lördags med maten och jag har bevis!!



Han är underbar min man, när han vill :) Men här är även min goda p2 från i fredagskväll.



Och de härliga tjejerna Annie och Jessica.



Helgen bjöd även på "aphjärna" som jag efter mycket vin svepte i mig, denna bestod av bailyes på botten och martini. Usch säger jag bara men jag fick skylla mig själv ;)



Nu blir det Greys och Leila så natti på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh gumman..du e bara en klockren pärla alltså. Ta hand om dig, du e guld värd!KÄRLEK(L)

2008-11-19 @ 21:16:24
Postat av: annie

glömde ju skriva att d va från mig,,haha..=)

2008-11-19 @ 21:18:30
Postat av: michelle

haha så rolig att du har bevis att han hjälper till:D det måste du spara som du kan använda i vissa lägen;) puss

2008-11-20 @ 16:09:48
Postat av: Jessica Pi

Haha! Har inte varit nära din blogg på några dagar och det var en grym sammanfattning av helgen med dessa bilder. Säger allt :)

Hoppas vi ses rätt så snart in på det nya året! Kram!

2008-11-22 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0