Cherrycoke

Så gott. Sitter och njuter. Har precis blivit hämtad av gulleplutten och det var riktigt roligt att vara tillbaka på skarven :) Kändes riktigt bra. Så imorgon ska jag ringa och tjöta lite med enhetschefen och se om jag kanske kan få bli löpare. Det innebär att man jobbar varannan helg mellan 14-20.30 och det hade passat mig fint. Dels för pengarna och dels för att ändå kunna ha lite ledigt den helgen man är fri. Supernajs :)

Annars så har man en vecka med mycket innehåll framför sig. Känns både och. Hoppas bara att vi får komma och se på lägenheten på kirseberg nån dag snart så man vet om man ska anstränga sig med det eller söka nån annanstans. Men det visar väl sig. Vill bara flytta nu. Hade varit så lagom efter nyår. Börja på ny kula. Behövs känns det som. Men jag ska inte klaga alltför mycket, bor trots inte hos föräldrarna längre och tur är väl det egentligen pga omständigheterna. Man har sitt egna liv på ett annat sätt. Men det är inte alltid lätt att stå på egna ben men man lär sig. Alla har vi motgångar, en del värre än andra men man överlever dem konstigt nog. Och starkare blir man. Och får massor av erfarenheter, goda som asdåliga. Men jag tror att man tar dem med sig och gör nåt bra med det man har i ryggsäcken. Ryggsäcken måste ju nångång bli lite lättare tycker man. Eller så hoppas man bara på det. Jag har iallafall en jäkla stor men den ska bli mindre än minst snart. Om jag får bestämma, men in the end är det ju upp till mig. Det fixar sig. (rycker inte på axlarna som vissa gör när de säger så) Jag ska bli den bästa michelle!

MY SPIDERMAN!



Nån som vill sponsra med cash till en outfit och lite spindelväv? ;)

Ps. Smaskar på tantgodiset pepskulor :) Ds.



Kommentarer
Postat av: Anonym

bli den bästa michelle? gumman du har fått det om bakfoten..Du ÄR den bästa michelle!!!

2008-11-23 @ 21:31:05
Postat av: annie

nu glömde ja det igen, haha..det va från mig iaf..=) Din Annie..:D

2008-11-23 @ 21:32:32
Postat av: Linda

Du är bra som du är.. =) Duktig tjej..

2008-11-23 @ 22:11:53
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: sara

Du äe helt underbar gumman. Tro inget annat.

2008-11-24 @ 09:59:18
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Jessica Pi

Du får äta hur mycket tantgodis som helst, eftersom du är sån underbar nästansläkting!

2008-11-24 @ 16:34:44
Postat av: Nadine

Du är redan världens bästa Michelle!

Visste inte att ni skulle flytta nu innan jul. Men hoppas ni hittar något. Ibland hade jag gjort precis allt för en egen lägenhet.



Puss!

2008-11-25 @ 15:17:42
URL: http://naddielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0