And if i...cry a little, die a little, at least i know i lived, just a little.

Usch, ännu ingen bra dag. Vad är detta? Varför kan jag inte släppa och gå vidare? Varför ska jag känna skuld? Verkar ju inte klokt egentligen men kan inte släppa tanken på att du är ensam, så väldigt ensam. Det måste du ju vara eftersom vi inte hörts av på 10 dagar sen du kom hem. Jag vet inte men jag mår inte bra idag. Känner mig så ensam med dessa hemska tankar. Jag vet inte om jag ska ringa dig för det känns inget bra detta. Men kommer det kännas bättre efterråt? Kan jag någonsin förlåta dig? Jag är rädd för att det inte går. Eller jag vet inte vad jag känner. Mitt hjärta har ett stort hål just nu för det blev för mycket sist. Jag orkar inte länge till. Varför kan vi inte bara vara en vanlig familj? Ohh som jag önskat det. Hundra gånger om. Vi förtjänade bätte. Vi bad inte om att komma till världen.  Jag har ett stort hjärta, det är inte det, men hur i helvete ska jag kunna förlåta dig som gav mig liv som du sedan inte vill finnas i?  Gång på gång. Jag vet inte, usch, nu kommer gråten..Bajs också. Ja, usch. Jag ska ringa imorgon till vårdcentralen och se om det finns hjälp åt mig. Jag måste ha hjälp. Jag klarar inte mer. Det är färdigt nu. Skulle du försvinna så skulle jag sörja ett tag men sedan konstatera att du inte vill ha ditt liv. Och varför ska du då leva? Du drar ju bara ut på det. Fan ta dig.

Oooo..remember when it rained 
Felt the ground and looked up high and called your name
Oooo...remember when it rained
In the darkness I remain

Tears of hope run down my skin
Tears for you that will not dry
They magnify the one within
Let the outside slowly die...



Du har dödat ännu en bit av mig.

Kommentarer
Postat av: annie

Min älskade vän, det e allt jag kan säga just nu............(L)*100000

2008-11-20 @ 20:52:04
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Nadine

Jag vet, gumman. Jag måste prata med dig om detta snart, jag har några viktiga saker att berätta. Hoppas vi kan ses snart.

Älskar dig.

2008-11-25 @ 15:20:23
URL: http://naddielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0