Trista december

Usch, så mörkt både inne och ute. Aja. Helgen var supertrist med plugg och annat trams men det känns lite bättre nu. Får se. Igår kollade jag WALL-E. Vilken film! Åhh helt underbar! Blir nog en film ikväll med, vet inte vilken bara hehe.
De ringde nyss från skarven och jag ska jobba lör och söndag! Supernajs med pengar ju plus att anders ej ska vara hemma. Blir att jag får kvällarna för mig själv iallafall så då blir det verkligen Harry Potter på lördag-kväll!
Idag fick jag även veta mitt betyg i medicinsk grundkurs. Har varit en skitjobbig kurs men fick VG och är verkligen nöjd. Hade glatt mig åt G också men jag har ändå försökt att kämpa. Kursen var ju bara på 5 veckor så det har varit stressigt. Men glad är jag! Go me hehe.
Nu ska jag sätta igång med kommunikations-uppgiften så vi hörs vi ett annat tillfälle.
So long!

Saknar mitt långa hår ibland...O inte minst sommaren. Här är jag och syster i Turkiet 06. Och brun var man =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men Michelle, du ser ju så superung ut på den där semesterbilden, fast jag måste erkänna att du är snygg i långt hår också. Jag har nåt skitvirus eller fel på magen, det är väl inte direkt någon klarhet i vad som händer. Mer än att jag har ont och är grymt sliten.

2008-12-15 @ 17:11:03
Postat av: Nadine

Haha, vilken bild!

2008-12-15 @ 17:51:24
URL: http://naddielicious.blogg.se/
Postat av: annie

naaaww gumman...fint i långt hår me, men som du har d nu e du skitsnygg =)grattis till betyget! skitbra..du e bäst..hoppas d e bra me dig?! Puss, miss youu..(L)

2008-12-15 @ 19:50:58
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0