Plugg och Ica Maxi

Sitter här med den jäkla kommunikations uppgiften. Inte så himla kul. Men jag hoppas att jag snart kan vara färdig. Så man bara kan skicka in så det är undan. Ska ju skriva min inköpslista till Maxi sen. Härligt! Ska bli najs att handla. Ja, jag vet att jag är knäpp :) Men det är väl underbart att köpa hem det som man gillar och tycker är gott?! Jag ser en tjusning i det hehe. Sen får jag ju gå där inne själv idag och bli upplockad av anders. Kan det bli bättre?

Skickade iväg mina 16 julkort igår. Men det var knappt att de kunde få plats i den röda brevlådan. Den var helt fullproppad. Jisses säger jag bara. Men jag tog i för kung och fosterland hihi. Sen blev det middag här hemma med svärmor. God kotlett, mumma minsann!

Ska efter uppgiften sätta min o göra färdigt beställningarna så jag kan skicka dem idag när jag ändå ska till maxi. De har ju brevlådor utanför :) Jepp, måste ha det undan. Funderade på att ha ett party i februari eller nåt så bered er :) har ju ett härligt jullov att sitta med lite nya idéer. Sen måste ju annie och jag skärpa oss och hitta inspirationen igen. *Smisk där bak* Aja hehe. Hade ju vatt fint med pärlor och wow på nyår eller vad säger du annie hahahahahah!! Eller inte. Ska inte säga för mycket. Allt kan hända.

På fredag blir det iallafall lite mys med ett par tjejer. Ser fram emot det. Ska bli trevligt. Och annie och jag ska först mysa med en middag på tu man hand hihi. Filurar på vad för gott vi ska ha. Löser sig :)

Fick precis veta att jag nu är löpare på skarven och ska jobba varannan helg! Plus att jag ska jobba juldagen, så himla najs! Vilket glädjerus jag känner just nu! Weeiii!!

Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du får jobba xtra.. =) Hehe.. Jag ska läsa 4 lösa ämne så jag sedan kan läsa till sjuksköterska.. ;)

2008-12-17 @ 14:49:41
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: annie

hahaha gumman,vilket härligt inlägg!!full i skratt från början till slut, precis va ja behövde nu...allt låter super..tycker vi ska ses en dag o göra lite pärlor..=)ska bli så mysigt på fred..spännande me maten men känn ingen press honey..bara så gla ja får vara me dig! Grattis igen tillSkarven!suoerkul!hörs o ses snäckan...njut nu på maxi..=) Pusss(L)

2008-12-17 @ 16:04:24
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad härligt att lät! Ha det mysigt. =)

2008-12-17 @ 16:13:45
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0