Onödigt vetande men ändå lite trevligt :)

Jessica bär den roliga skulden till detta men sug på denna karamellen:

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade 8 utmanade bloggar.

8 favoritprogram:
1. Leilas jul, Leila bakar, Leilas mat
2. One tree hill
3. Vad blir det för mat (klockren!!)
4. Halv åtta hos mig
5. Las vegas
6. Doobidoo
7. 2½ men
8. Vänner

8 saker jag gjorde igår:
1. Hade pärlparty
2. Drack varm choklad
3. Var i skolan
4. Åt frukost med Nikolina
5. Åkte buss i över 40 minuter
6. Smsade med Annie
7. Pratade med chefen på skarven
8. Blev hämtad av Anders

8 saker jag ser fram emot:
1. Julbak med pepparkakshus och annat gott
2. Fikan med Annie och My på onsdag
3. Jullov
4. Att svampa vin (får bli snart!)
5. Bli överraskad av Anders
6. Lyckas med mina julklappar (ätbara)
7. Se Andrés moppe på lördag
8. Träffa Annie och Jimmy på lördag

8 favoritrestauranger:
1. Mando
2. Rådhuskällaren
3. Pers krog/ Restaurang Nathalie
4. Harrys
5. Thai restaurangen vid triangeln
6. Kina-restaurangen vid håkanstorp
7. Max
8. Elyseé

8 saker på min önskelista:
1. En kamera
2. En kitchen aid (kommer jag aldrig att få!)
3. Att se Anders i en spindelmannen-dräkt
4. Fler roliga kokböcker
5. En hund
6. Att jag får ett lugnt 2009
7. Presentkort
8. Att bli utbjuden på bio med Anders

Det var det hela! Men jag utmanar Annie, Emma, Linda, Sara, Nadine!

See ya!

Kommentarer
Postat av: annie

SHIT!! Tog mig en månad för 7 saker hur lång tid ska detta ta??hahaha min favorit STUMPA..(L)

2008-12-04 @ 20:18:18
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: annie

hahaha igen nu när ja läste hela inlägget..du e bara för go...hahahaha...får fixa en spindelmannendräkt...tss..Älska!

2008-12-04 @ 20:22:17
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: sara

Hehe, sorry men blev utmanad av kusinen åsså. Orkar inte ;) Hehe.. Men hoppas din önskan går i uppfyllelse med spindelmannen =P

2008-12-06 @ 09:45:30
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: My...

Nawee.... ja ska ble kul o fika me er!!! fast ja o annie snacka om o kanske käka ist om alla har pengar.... vi får pratas! kul o se daj iaf=) kram

2008-12-06 @ 17:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0