Nytt utseende på bloggen.

Det har min sis hjälpt mig med :) Blev supernöjd! Tackar!

Idag har man redovisat och sen när jag kom hem kollade jag film. Blev The Breakup, överbra film! Läskigt men den tog upp de saker som anders och jag pratade om igår när vi la oss tidigt. En del om hur vi ska kunna få in romantik och tid för varandra bla. Vi får väl se hur det blir med det. Vi skulle prata mer om det ikväll så jag hoppas att lite frågetecken försvinner. Vill tacka michaela för att vårt samtal på msn igår. Det var nog nyttigt på alla vis. Det fick mig att fundera om jag säger så. Skönt. Filmen tycker jag verkligen att ni ska se för den har ett så tydligt budskap. Man känner sig stark efter den. En liten tår föll också och det var skönt, behövde det.

Imorgon blir det skola på förmiddagen och sen hem och plugga satan inför provet på torsdag. Men ska hinna med att fika med Annie och My men det löser sig. Har ju läst allt innan så det är ju inget nytt. Får se det som lite repetition.
Sen måste jag ju både skicka iväg mina julkort och mina beställningar. Får ta och fixa detta i helgen så att det inte hänger över mig sen. Har inte tid. Ska klara det sista i skolan och sen avnjuta ett bra jullov! Det förtjänar jag minsann.
Kom förresten överrens med mamma om att dela på julen så nu blir det lille julafton hos henne med syskon och mormor. Blir nog det bästa för alla. Jag kan inte vara den som ska dra i alla trådar, det finns inte på kartan. Fick det klart för mig igår så det onda i magen har gått över. Är det magi eller sunt förnuft?!

Tack emma för pratstunden innan. Mina tankar är hos dig och jag finns för dig om du behöver din tvilling, tänk på det!
Ha en god kväll.

Kommentarer
Postat av: Jessica

sokerdigsomgillarattlagamat" rel="nofollow">http://recept.nu/1.151896/2008/11/12/tv4sokerdigsomgillarattlagamat

2008-12-11 @ 13:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0