LOOOV

Så najs! Behöver verkligen lite paus. Snart åker dammsugaren fram och förberedeler inför vår goda middag. Ska överraska Annie med fläskfilé med mango chutney-sås och ris samt sallad och vitlöksbröd! Snacka om god mat och massor av kilon man går upp som sedan ska springas av på skarven haha. Senare ikväll kommer även Michaela och Erica och Sumo. Mysa med dipp och grönsaker och så =) Mmm..Plus nåt gott att dricka! Mycket viktigt!

Har haft avslutning idag och vi blev bjudna på frulle och sedan rulltårta som vår mentor bakat. Gulligt! Sen hade vi julklappsutdelning och jag fick en ask med ischoklad. Själv gav jag bort ett litet plättjärn med plats för en plätt som hade formen av en stjärna. Uppskattat av Klara :)

Anders åkte för en stund sen till sjöbo där han vistas i helgen. Skönt med ett litet break faktiskt. Även gött att jag ska jobba i helgen men är ändå en smula orolig blandat med förväntan. Ja, ska inte ta ut nåt i förskott. Ska försöka att inte tänka på det. Blir nog bra. Alltid jobbigt med nya patienter och så men ska hålla mitt huvud kallt. Jepp.

Nä, nu blir det att ringa farmor innan allt stohej =) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: annie

supertack igen gumman...kunde ej blivit bättre som sagt...Kul att du trivdes på nya avd dessutom..idag jobbar vi på, båda två =)

Sköt om dig, hörs snart..Puss

2008-12-21 @ 09:51:03
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0