Julkänsla..

Naj, jag försöker känna det. Min skiva är duktig på att ta fram nynnandet hos mig men ja..Kanske när jag satt fram min julstad med sitt vackra sken av alla färger. Får hoppas på det.
Har inte haft nån bra dag idag, och så tror jag att jag börjar blir sjuk. Eller nåt. Hoppas inte. Annars får jag käka apelsinkärnor som fan. Har apelsiner hemma :) Prova ni med! Indianerna åt det förr för att bli friska från förkylningar. Nåt jag snappade upp på en lektion. Ganska kul kuriåsa ändå. Gillar sånt.

Ska väl handla imorgon, hoppas jag iallafall. Sa till anders att han slapp sålänge han hämtar upp mig :) Så är båda nöjda. Hade vatt najs att få gå där i min egna takt och köpa vad jag tyckervi behöver, vi är ju inte altid överrens om jag säger så. Men jag kan förstå honom ibland, blir ju inte att man köper så mycket till honom, han är inte så glad i det "exotiska" haha men det brukar lösa sig. Han får annat. Vi brukar i slutändan vara ganska nöjda båda två.
Får ta snacket med honom efter handlingen, annars så kan det äventyra den. Han är ju lite speciell min anders. En aning ego och bestämmande. Men efter vårt seriösa samtal så hoppas jag att det kan ändras. Annars får jag ta till nåt jag egentligen inte vill men vad ska man göra? Jag vill ju bli hörd och tagen på allvar. Vi är två i förhållandet. Så är det ju. Knäppt annars. Aja, får se hur det går.

Dagens låt är Du får inte med Sonja Aldén. Den passar så skrämmande in på hur jag känner just nu. Skumt. Men fin är den!

Kommentarer
Postat av: annie

bra strategi gumman...hoppas ni löser det och att du INTE blir förkyld..kan du ej nu inför fred..hihi..Miss you sooooooo!!!!(L) Får ta o lyssna på den låten dårå...Ja lyssnar på Gabriellas sång- till dig: jag vill leva lycklig för att ja e jag, kunna vara stark och fri...Du e värd det bästa och bara det bästa..Sen e det endast du själv som kan avgöra vad som är det bästa för dig...Jag finns här alltid!

2008-12-16 @ 21:46:26
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Maria

Du får inte är en mycke fin låt! Passar in på mitt liv också. Ta hand om dig vännen!

2008-12-17 @ 17:26:02
URL: http://mariabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0