Grått och trist minsann.

Igår blev det inget idol hos ina och uffe för ina skulle på julbord. Men vi åkte och hämtade upp min studiehandledning hos emma och sen vidare till malmborgs på mobilia. Skulle köpa lite gott och så och sen mysa hemma med film istället för ikväll. Blev björn gustavsson och den var ganska ball, en massa klipp och så :) Men det kändes som vi inte tittade på den tillsammans så det var lite trist. Sen blev det lite idol och såg idag att Kevin vann! Superbra vinnarlåt om jag får säga det. Passade honom perfekt.

Idag blev det uppstigning vid tio och jag var duktig och satte mig direkt med uppgiften. Skönt att komma igång. Men nu tar jag en paus för jag blev lite trött på det. Ska snart sätta mig igen och sen ta tag i mitt hem. Här ser för jävligt ut och jag trivs inte då. Vill ha ordning omkring mig. Kanske blir bak idag eller nåt. Känner för det. Men allt kan ändras. Sen ikväll blir det väl lite pärlor och julkort. Måste ta tag i det och skicka ut det i veckan. Ser bara fram emot fredag just nu.


There's something that I feel I need to say 
But up 'til now I've always been afraid
That you would never come around
And still I wanna put this out
You say you got the most respect for me
But sometimes I feel you're not deserving of me
And still you're in my heart
But you're the only one





Kommentarer
Postat av: Sara

jasså, du kände också för att ha den texten? :P hehe.

2008-12-13 @ 14:28:54
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska på fest ikväll fast jag inte är frisk till det. Men har en dålig dag så vill inte vara ensam.. sjdå

2008-12-13 @ 14:34:51
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: annie

varför såg ni ej den tillsammans? låter annars som en mysig helg, rätt lugn ändå..men trist med allt detta pluggande..:S Puss

2008-12-14 @ 11:26:50
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0