Baka baka liten kaka =)

Idag står jag endast i köket. Gick upp nio och började på mina mumsiga julklappar. Har gjort skorpor i olika sorter, weinernougat och ischoklad än så länge. Men allt tar tid. Sen ska man diska emellan. Ja, det går ju an, så länge kaffebryggaren är på hehe. Har lite grejor kvar men i värsta fall så blir det imorgon jag får avsluta allt. Men gott blir det, det är huvudsaken ju! Ska bli roligt och se om släkten uppskattar mina klappar. Ekonomin är ju inte den bästa så då får man vara påhittig istället. Ganska roligt ändå. Yes. Ska på kalas idag också. Ska fira anders lillebror. Blir 17 år. Vart tar tiden vägen? Jag vet inte men nyss var han en liten skit. Lilla Nicke. Han är för go. Sist han sov här hade han skrivit en lapp till oss på morgonen. Att han älskade oss och att han hade haft det bra här. Blev lite tårögd. Har lappen kvar. Den ligger i mitt pennskrin och jag läser den ibland. Söt. Blir iallafall tårta och goda kakor från bageriet. Ska bli trevligt faktiskt. Får se hur det blir med julafton nu med allt som hände i helgen. Japp, det är bara att vänta och se.

Imorgon skriver Anders teorin för motorcykel. Hoppas han klarar det. Hade ju vatt toppen. Men han har ju inte läst så vi får väl se. Imorgon ska jag till mor och mysa med syskonen och mormor. Blir nån överraskning till mat så det är ju alltid spännande. Vi ska bara ha det bra.

Tror jag får göra fler skorpor, de var himla goda. Måste ju provsmaka hehe. Kom på att jag även ska ge smycken till damerna i släkten. Så blir det lite fler klappar :)
Får förresten springa upp till konsum och handla två sista saker till syskonen när vi är i lund. Annars känns det så lite. Blir nog bra. Hoppas.
Jepp, nu pyser jag ut i köket igen. Bye!




Kommentarer
Postat av: Sara

Du är för himla duktig! =)

2008-12-22 @ 15:16:19
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: annie

knappast han kollar porr, haha..definitivt ej när ja ligger i soffan breve iaf..=)discovery skrev ja ju..hihi söt du..o me allt bakande..=) Vad har hänt i helgen då gumman?tell me?ska inte anders me o fira lilljul?tramsig han..hörs..puss(K)

2008-12-22 @ 19:52:42
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0