Äntligen helg.

Faktiskt ska det bli himla skönt men så himla ledig är man inte :( Blir att förbereda inför redovisningen om VIPS och den tar tid kan jag säga. Inte för att jag har nåt bättre för mig liksom..Aja, det går väl. Ska iallafall ha myskväll med gotti och film imorgon med anders (hans idé-KORS I TAKET!) Sen blir det väl en god middag också :) På söndag sen blir det fortsatt plugg på uppgiften samt städ och tvätt. Ska hinna upp till Nikolina och skriva ut också men det fixar sig. Hon fick ju en skrivare av sin sambo igår så jag var välkommen att snylta lite bläck ;) Och så blir det väl en kopp te på det, mys tycker jag!
Veckan som kommer är inte utan händelser. Både trista och roliga saker. Men dock ska det bli skönt att ha julavslutning på fredag. Har nog aldrig varit såhär trött, så vila sa jag!

Ikväll blir det idol hemma hos uffe och ina som vanligt. Final ju, det får man inte missa! Blir väl en sväng inom ica också så jag kan få köpa mitt jäkla råsocker (har haft slut på det jättelänge). Måste ju ha det om jag ska kunna göra mina julkakor efter Leilas recept ;) Men innan vi åker hem där ska vi hämta upp min studiehandledning hos Emma. Hon skulle kolla nåt i den idag och den föklde med henne hem och nu saknade jag den hehe. Sötnöt. Hoppas att du får en njutningsfull helg, det behöver du vännen. Inga fler tråkigheter nu.

Japp, så var det det där med uppgiften. Har inte kommit igång. Drar mig för det men ska skriva en början på det idag, blir väl efter idol skulle jag tro. Eller så stänger jag ner detta nu och sparkar min själv och sätter igång. Det får bli det.
Ha en go helg på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas du får en mysig helg, hälsa anders så gott. vem hejar du på i idol? =P

2008-12-12 @ 18:22:54
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Linda

Vipsen är enkel.. =) Verkar svår dock men de är den inte..

2008-12-13 @ 02:13:05
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: annie

hoppas att det blev en bra kväll me gott o film?!

2008-12-14 @ 11:24:46
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0