2:a advent

Det är det idag. Det går nästa lite för fort. Man vill ju hinna njuta lite också :) Men jag kände för att uppdatera lite so here it comes:

* I onsdags hade jag pärlparty hemma hos Michelle. Var mycket trevligt och jag tjänade en hacka, extra trevligt!
* I tordags var jag på Vellingeblomman med Annie och hennes brukare som hon är kontaktman åt. Vi hade jättetrevligt och fikade länge. Sen blev det ju lite inhandling så jag var supernöjd när jag kom hem!
* Igår var jag och syskonen hemma hos mor och julbakade och åt en god middag. Annie kom och hämtade mig vid fem och vi stack hem här och lagade middag till boysen som hade spelat data hela dagen..Var en jättetrevlig kväll med bra film och härlig massage, tack Annie! När J och A hade gått kollade jag och Anders på dokumentären om Britney. Faktiskt ganska intressant! Sen somnade vi gott :)
* Idag håller jag på med min redovisning om psykiatrins historia som ska göras på tisdag. Usch, det är så jobbigt. Har haft problem att hitta information så ska nog låna en bok på bibblan imorgon. Det behövs nog..Som tur är har jag ändå lyckats skrapa ihop lite men tror ej att det räcker, störingt..


Imorgon ska vi titta på lägenheten i Kirseberg och jag är faktiskt nervös. Hoppas att vi gillar den och att anders arbetskamrat isåfall snart hittar ett hus så att vi kan få chansen att flytta härifrån. Åhh jag längtar. Det hade ju varit så typiskt om vi inte gillar stället så håll tummarna för oss!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska hålla tummarna hårt babe.

2008-12-07 @ 15:18:02
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: annie

tänker på er, hör av dig så fort du vet nåt, ill be home!!!!wiiieeeeeee...(L)

2008-12-08 @ 09:50:40
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0